maandag 8 juni 2015

Maandaginspiratie #23 - zomer wensenlijstje

Hallo Zomer! Wat heb ik je gemist! Van mij mag je héél lang blijven!!

En omdat naar mijn idee de zomer ook op eens voorbij kan zijn en ik dan denk: "dit had ik nog allemaal willen doen!", heb ik voor dit jaar een fijn wensenlijstje gemaakt.

Ik hou van wensenlijstjes. Zo kan ik alle leuke dingen die ik wil doen bijhouden (en onthouden ;) ) en ook nog eens vrolijk wegstrepen. En wensenlijstje klinkt voor mij lichter dan to-do, dat klinkt voor mij meer als moeten (en daar hou ik niet zo van).

Dus bij deze: mijn zomer wensenlijstje, waar ik zelf heel erg blij van word! Hij staat vol met leuke, idiote en creatieve dingen om te doen.


(Haha, ja! Ik ben nog steeds een klein kind dat oprecht heel blij wordt van zandkastelen bouwen en in regenplassen stampen (en die staat er niet eens bij!). )

Heb jij voor jezelf een wensenlijstje voor van de zomer? Groot of klein, ik lees 'm graag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten