maandag 1 februari 2016

Collage & portret

Ha daar maandag! Vorige week trok ik 2 vrolijke briefjes die mij vertelden dat ik aan de slag kon gaan met collage en een portret. Ik koos voor een zelfportret, altijd leuk!

Ik zocht braaf maar een kwartiertje op Pinterest (echt heel knap vind ik dat ;)) en mijn snelle schetsen waren zelfs binnen een half uurtje klaar. Tevreden legde ik mijn schetsboekje weg, de uitwerking kwam later in de week.

Kijk mee naar wat het geworden is!




Ik kwam er al snel achter dat ik de schets rechts onderin het leukste vond. 
De schets werkte ik woensdagavond uit op groter formaat, zo groot als de collage ook gaat worden. Redelijk snel, want hier hoeven niet alle details te kloppen, alleen de grote lijnen. Ik vind het fijn om een schets bij de hand te hebben op het juiste formaat. Zo kan ik zien of de verhoudingen die ik uitgeknipt heb, kloppen en soms wat overtrekken met de lichtbak (jaa, hij werkt nog steeds super fijn, papa!).

Daarna was het kleurtjestijd! Ik had nog genoeg kleuren op voorraad. Tijd om figuren te knippen en te snijden!




En terwijl Frozen aanstond op de achtergrond (ik hou zo van Disney), zag ik daar zowaar mijn eigen gezicht tevoorschijn komen ;)


Ik vind mijzelf zo best leuk ;)

Mijn volgende kaartjes kwamen uit op paper art & sprookje. Ik ben benieuwd! 

Maar eerst is het tijd voor een mini-vakantie! W. en ik gaan de hort op. Waar we heen gaan, weten we nog niet zo goed. (Haha. Echt.) Wat ik volgende week af heb, weet ik dus ook nog niet zo goed. We gaan het zien! Hoe dan ook: een fijne maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten