zondag 28 februari 2016

Fijne dingen #7

Dag een na laatste dag van februari! Februari, je vloog best wel snel voorbij.
Afgelopen week bakte ik jummie cake (waar ik zelf net 1 plakje gegeten heb ;)), werkte ik aan hele lieve leuke illustraties en lag er ook géén fruit in de fruitmand. Huh? Jep. Kijk maar mee :)


Een heerlijke lome maandag hadden H. en ik. We genoten van elkaars gezelschap, Hercules en tosti's. Van mij mag elke maandag zo zijn :)

Er is een baby'tje opkomst (niet bij mij ;)) en ik mag het geboortekaartje maken. Dat vind ik altijd zo bijzonder en leuk! Ik denk dat ik de juiste kleuren gevonden heb :)

In de fruitmand lag dit briefje. Ik vond 'm zo leuk!  (maar goed, dan ben ik ;)) De ik-ben-stiekem-geen-fruit waren heel erg lekker!

R. en ik deden alsof het geen bakdag was, aten wel jummie en speelden de rest van de avond Hive. Jee! Leuk!

Donderdag was wat dubbel. Er zou een goede vriend jarig zijn, maar afgelopen jaar is hij overleden. We vierden zijn verjaardag met elkaar en lekker eten :)

En toen was het alweer bijna weekend! Tijd voor lekkers! Ik vond laatst een lekker cakerecept, met banaan, limoen en gember. Het originele recept is naar mijn idee te zoet, dus paste ik 'm aan. Deze keer was hij perfect! Al hoewel. Ik heb 1 plakje gehad, echt goed kunnen proeven heb ik dus niet ;)

Zaterdag zat ik heerlijk in het zonnetje te tekenen aan het geboortekaartje. Zalig! En zo lastig om je maar een gedeelte van de tekening te laten zien... Ik vind 'm zo leuk!

Fijne zondag!

ps. Die maandaginspiratie laat nog even op zich wachten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten