woensdag 17 februari 2016

Knipkunst & sprookje

Hallo knipkunst sprookje!

Al snel wist ik wel sprookje het zou worden en ook de schetsen waren met een kopje thee en wat lekkers al snel naar mijn zin. Maar die uitwerking hé...
Ondanks dat ik wist welke kleur en elementen ik terug wou zien, liet de uitgewerkte versie even op zich wachten. Het beeld klopte niet, o wat een kommer en kwel... ;)

Hoe dan ook, ik tekende vrolijk verder, gumde zowat het papier kapot en eindelijk was de tekening zoals ik in gedachten had.




Tijd om alles uit te snijden! (jep, ik noem het knipkunst, haha, maar snijkunst is eerder het juiste woord ;))

Nadat het grote snijwerk gedaan is, is het tijd om de kleine hoekjes los te maken. Wat een werk ;)

Ooo, Lotte, soms mag je best wat netter werken en de hoekjes gelijk goed meenemen. Dat scheelt later zoveel werk ;)

Hoera! Kijk eens, na een middag en een avond enthousiast werken is het klaar!

En dan nu de meest spannende vraag... Weet jij welk sprookje het is...?


ps. Mijn volgende kaartjes zijn ecoline en portret :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten